Usluga naplate pio troškova
Troškovi pogreba su neizbežni i dodatno opterećenje za svakog pojedinca u najtežim trenucima za porodicu. Kroz dugogodišnji rad, uspostavili smo sistem koji omogućava posebne usluge i podršku u administrativnim zadacima povezanim s prikupljanjem pogrebnih troškova za naše klijente, s ciljem da im pomognemo onoliko koliko je u našoj moći.
Iz našeg dugogodišnjeg iskustva, mi pružamo kompletnu uslugu pri sređivanju dokumentacije za naše klijente, kako bi ostvarili prava članova porodice u vezi s nadoknadom pogrebnih troškova od strane Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje (Fond PIO).
Dokumentacija potrebna za podnošenje zahteva za naknadu pogrebnih troškova:
- 1. Izvod iz matične knjige umrlih
- 2. Lična karta pokojnika
- 3. Lična karta podnosioca zahteva (ko naplaćuje pogrebne troškove)
- 4. Ček od penzije pokojnika (poželjno poslednji)
- 5. Račun za pogrebnu opremu
Zahtev za pokrivanje pogrebnih troškova biće dostavljeni putem pošte na adresu navedenu u ličnoj karti podnosioca zahteva, u roku od 30 dana od trenutka podnošenja zahteva. Što se tiče zaostalih penzija do datuma smrti, isplatiće se u narednom isplatnom periodu.
Obrasci Republike Srbije za naplatu pogrebnih troškova
- Zahtev za naknadu pogrebnih troškova ( Preuzmi dokument )
- Izjava stranke da novac leže na račun firme ( Preuzmi dokument )
- Izvod iz knjige umrlih
- Račun za pogrebnu opremu
- Lična karta naručioca usluga (stranke)
- Ček od penzije ( ne mora zadnji)
- Obračun troškova iz priloga. ( Preuzmi dokument )
Dostupni smo 24/7
Za vas smo dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, kako bi ste odmah po nastupanju smrtnog slučaja, u najkraćem mogućem roku, mogli dogovoriti sve detalje i osloniti se na nas.