Usluga naplate pio troškova

Troškovi pogreba su neizbežni i dodatno opterećenje za svakog pojedinca u najtežim trenucima za porodicu. Kroz dugogodišnji rad, uspostavili smo sistem koji omogućava posebne usluge i podršku u administrativnim zadacima povezanim s prikupljanjem pogrebnih troškova za naše klijente, s ciljem da im pomognemo onoliko koliko je u našoj moći.

Iz našeg dugogodišnjeg iskustva, mi pružamo kompletnu uslugu pri sređivanju dokumentacije za naše klijente, kako bi ostvarili prava članova porodice u vezi s nadoknadom pogrebnih troškova od strane Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje (Fond PIO).

Dokumentacija potrebna za podnošenje zahteva za naknadu pogrebnih troškova:

  • 1. Izvod iz matične knjige umrlih
  • 2. Lična karta pokojnika
  • 3. Lična karta podnosioca zahteva (ko naplaćuje pogrebne troškove)
  • 4. Ček od penzije pokojnika (poželjno poslednji)
  • 5. Račun za pogrebnu opremu

Zahtev za pokrivanje pogrebnih troškova biće dostavljeni putem pošte na adresu navedenu u ličnoj karti podnosioca zahteva, u roku od 30 dana od trenutka podnošenja zahteva. Što se tiče zaostalih penzija do datuma smrti, isplatiće se u narednom isplatnom periodu.

Obrasci Republike Srbije za naplatu pogrebnih troškova

  • Zahtev za naknadu pogrebnih troškova ( Preuzmi dokument )
  • Izjava stranke da novac leže na račun firme ( Preuzmi dokument )
  • Izvod iz knjige umrlih
  • Račun za pogrebnu opremu
  • Lična karta naručioca usluga (stranke)
  • Ček od penzije ( ne mora zadnji)
  • Obračun troškova iz priloga. ( Preuzmi dokument )

Dostupni smo 24/7

Za vas smo dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, kako bi ste odmah po nastupanju smrtnog slučaja, u najkraćem mogućem roku, mogli dogovoriti sve detalje i osloniti se na nas.